✿ That was the night they promised to be together through everything, each to care for the other when old and gray. A lovers' pact the most likely to last ✿

Monday, December 5, 2011

Majlis Usrah


Assalamualaikum..!
waa..penatnya arini.
dari pagi hingga ke petang tolong mak.pahala besar tu...!
hari ni kat umah de Majlis Bacaan Yassin & Usrah.
(rujuk pd entri semalam kalu korang rajin membace =p)

ni antara pix yang dapat di 'snap'.
dinie xreti sgt nk mengarang dalam blog.
kalu dalam essay tu boleh la..huhu

pagi td juz sempat masak pulut kuning,rendang ayam,puding cokelat and...lupa da..hik3.


pulut kuning baru masak..waa..mmg kuning!!

mak mare susun cmni..ahha..cm sepah je keje seni haku ni.

hidangan untuk tetamu nanti...=)

sekitar 20+ orang yang hadir..bacaan surah yasin.

mendengar tazkirah yang di sampaikan oleh wakil rakyat Dun Marang,Trg

okeh tu jela.
banyak ilmu dapat arini..
benda simple je tapi banyak dh lupe.

Tajuk usrah td: KEPENTINGAN NIAT DALAM MELAKSANAKAN SESUATU KERJA & ISU SEMASA TENTANG REMAJA..


p/s :ustazah cakap td,info terkini psl remaja di Trg,setiap hari ada je anak luar nikah di lahirkan....nanti,sempena tahun baru makin ramai lah yang berjinak2 burung merpati.bulan 9,ramai lah yang bersalin..kalu bersalin dgn ikatan pernikahan alhamdulillah kalu sebaliknya??MASYAALLAH!


✿ Cinta adalah anugerah Tuhan, mereka yang menerima dan mengalaminya tidak pernah menyedari bahawa dia telah jatuh cinta kepada seseorang ✿

2 comments:

al_hakim said...

grand usrah ni..bagus2,,

::Cik Dinie SD: said...

USRAH sbg motivasi diri =) untuk semua

SEGALA ENTRY DI ATAS DI PUNYE,KALU NAK AMBIK JE =)