✿ That was the night they promised to be together through everything, each to care for the other when old and gray. A lovers' pact the most likely to last ✿

Tuesday, December 27, 2011

THANK YOU AWAK!



first,i would like to THANK to ALLAH for all things who make me very,very,very,very HAPPY!

I don't want to write here but enough to me remember all my Mr.Fiance do for make me always happy ever and ever.
I always think,i'm not perfect to him...memang manusia semua tak sempurna macam yang kita harapkan..
saya akan cuba jadi yang TERBAEKKKK macam yang setiap bakal suami harapkan daripada bakal bini.kn?

so for my mr.fiance..,i hope awak sehat dan cepat sembuh.
makan ubat yang saya bagi tu okay!=D
nanti datang cini saya belanje awak.
kita g berkelah okey..saya dah cakap kat mak plan nk berkelah..,nanti family awak datang Trg..,kita g picnik kat tempat yang awak suka...Insyaallah..awak suka pantai kan?

ubat selsema tu 1biji 1x sehari.bukan 2biji.
makan malam je.sbb ubt tu kesan ngntuk!
remember this!

LOVE U ALWAYS.!TAKE CARE!

"last pic random yang saya snap mase awak sebuk uruskan pas masuk"
en.tunang kt LCCT..berusaha dapatkan pas masuk.
mase ni pukul 4pagi.terpakse bertolak awal coz naik AirAsia.
Flight FireFly mahal.terpakse booking AirAsia je.
seat plak de kesilapan teknikal.

::terima kasih atas segalanya!!!::


✿ Cinta adalah anugerah Tuhan, mereka yang menerima dan mengalaminya tidak pernah menyedari bahawa dia telah jatuh cinta kepada seseorang ✿

No comments:

SEGALA ENTRY DI ATAS DI PUNYE,KALU NAK AMBIK JE =)