✿ That was the night they promised to be together through everything, each to care for the other when old and gray. A lovers' pact the most likely to last ✿

Friday, January 18, 2013

PART 1: Majlis Konvokesyen di MMU,Cyberjaya =)


10 Oktober 2012

MMU,Cyberjaya.
Majlis Penerima Diploma in Marketing With Multimedia


Setelah 2 tahun setengah berada di MMCE..,segala perjalanan bergelar mahasiswa diploma telah pun selesai.Pelbagai detik indah bersama sahabat dan para pensyarah yang mengajar.
Special to mak dan ayah.Terima Kasih semua. =)

Permulaan perjalanan sangat perit,namun dapat menyesuaikan diri dengan jayanya,Alhamdulillah.Di sini juga detik pertemuan sahabat yang sejati selama ini ku tercari-cari..cewahh~!!Tidur,makan,mandi,ulangkaji pelajaran,sukaduka bersama..inilah yang di namakan sahabat dunia akhirat.

gambar special edition...hanya inilah satu-satunya gambar yang ada kami bertiga.
biasanya hanya berdua..yang sorang lagi tangkap gambor.
kali ni,entah bagaimana boleh bergambar bertiga.huhu.
dari kanan : Dinie,Hanani,Syida
- i Love you-
Gambar ini akan jadi kenangan sampai bila-bila!

Hanani a.k.a nani terliur sampai ternganga..
Asam Laksa di Rasamas dah jadi peberet  kami bertiga dikala semua berkumpul..
wajib pergi makan!!Best!!
Waktu ni dinie bujang lagi..tengah Li kat TM lagi dengan nani..=)

This is Syida..(kiri) & Dinie.
Seorang yang selalu caring,penyayang,bertolak ansur dan kadang-kadang crazy.
Ni tahun 2011..auww kurus lagi masing-masing..
sekarang bapak gedabakk..!!
nak-nak yang tudung putih yang dah kahwin tu....!hehe

For Both Of U...
" Aku nak mu dua orang tahu,yang aku sayang giler kat mu semua..sebab..,tiada sebab..
biar Allah yang tahu..Ukhwah kita InsyaAllah akan kekal sampai akhir hayat..nanti kalau
dah semua ada anak,aku nak kita citer kisah silam kita bertiga..Mungkin perkenalan kita
singkat,hanya bermula 2tahun lepas..tapi,bagi aku macam dah lama..pelbagai isah kita kongsi bersama.
Aku selalu termenung (sebelum jumpa mu 2 org)..,adakah aku akan ada sahabat sejati??
rupanya Allah maha adil.Pertemuan kita tanpa dirancang,tetapi Allah yang aturkan..=')
Aku harap sangat kalau aku ada terkasar bahasa,gurau tak bertempat,aku mintak maaf banyak-banyak."

= Sahabat Yang Baik Ibarat Mentari Yang Menyinar =
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bermulalah kisah pembawakan diri masing-masing....
.
.
..
.
..
.
.
..
to be continue..
tak larat dah nak taip 
i'm not a 'tegar' blogger..=)


✿ Cinta adalah anugerah Tuhan, mereka yang menerima dan mengalaminya tidak pernah menyedari bahawa dia telah jatuh cinta kepada seseorang ✿

No comments:

SEGALA ENTRY DI ATAS DI PUNYE,KALU NAK AMBIK JE =)